Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zaterdag 8 oktober 2011

Bezoekje Petra Prins

Gisteren met Gerrie, van de quiltbee uit Ede, naar Petra Prins in Zutphen geweest. Ik denk dat wij er wel een paar uurtjes zoet zijn geweest en zijn goed geslaagd. Gerrie is stofjes aan het sparen voor een blended quilt en ik heb achtergrondstof gekocht (kun je nooit teveel van hebben) wat blauwtjes voor mijn spaardoos met blauwe lapjes en een schitterend boek Millefiori Quilts van Willyne Hammerstein. Hier kan ik inspiratie uithalen als ik binnenkort de workshop "Fuzzy Cutting", gegeven door Gerda, ga doen. De mallen heb ik al geruime tijd in huis maar tot nu toe niets mee gedaan. 
Na een lekkere lunch gingen wij tevreden weer terug naar de auto. Maar onderweg kwamen wij toch wel weer een hele leuke winkel tegen. Deze mok kon ik niet laten staan.

Binnenkort ga ik de cursus appliceren (voor beginners!) volgen bij Annelies. Ik ben heel benieuwd of deze techniek iets voor mij is. Maar wil het wel heel graag leren. Wordt vervolgd.

Gezellige zaterdagavond!




1 opmerking:

Gerda zei

Gevonden!!!!!...;0)
Gezellig was het met jullie in de winkel..en het boek is prachtig hé!!
Fijne dag